Den første Alfa Romeo der tilbyder hybridteknologi. Tonale er en kompakt SUV i en sportslig udformning og et umiskendeligt italiensk design.
SE MERE
Quadrifoglio er emblemet der adskiller Alfa Romeo’s performancebiler fra alle de andre. Født i 1923 som en ikonisk legende i motorsport, og har lige siden været symbolet på det ypperste fra Alfa Romeo.
SE MERE
Den første SUV fra Alfa Romeo.
Sporty og elegant, alsidig og komfortabel. Stelvio sætter føreren i centrum og gør alle ture til en sublim køreoplevelse.
SE MERE
Den prisvindende sedan fra Alfa Romeo.
Stilfuldt design, turbo-motorer, bag- eller firehjulstræk, resulterer i en udpræget fornøjelse hver eneste gang man sætter sig bag rattet i en Giulia.
SE MERE
Giulia GTA der blev præsenteret i maj 2020, er et vaskeægte samlerobjekt på alle måder. Vi er stolte over at samtlige 500 nummererede GTA og GTAm eksemplarer er solgt til kunder over hele verden.
SE MERE
I fire lette bevægelser kan du angive din bils data her og modtage tilbud og serviceydelser til dig og din bil!
newCartoolLoggedUserAddCarMessage
Hvis du ændrer model, vil forbindelsen med din bil blive afbrudt og du vil blive nød til at indtaste dataene igen!
Vi afventer startdato for garantien. Kontakt kundeservice for at opdatere dataene og få adgang til alle de tjenester, der er designet til dig og din bil.
Kontakt vores Kundeservice for support eller assistance
Vælg hvordan du indtaster data på dit køretøj og opdag alle de tilgængelige tjenester og tilbud!
Hvis du ændrer model, vil forbindelsen med din bil blive afbrudt og du vil blive nød til at indtaste dataene igen!
Vi afventer startdato for garantien. Kontakt kundeservice for at opdatere dataene og få adgang til alle de tjenester, der er designet til dig og din bil.
Kontakt vores Kundeservice for support eller assistance
{{dealer.COMPANYNAM}}
{{dealer.ADDRESS}} , {{dealer.TOWN}} ({{dealer.PROVINCE}})
dealerBoxTelephone {{dealer.TEL_1}}
{{dealer.ADDRESS}},
{{dealer.TOWN}} ({{dealer.PROVINCE}})
dealerBoxTelephone {{dealer.TEL_1}}
dealerBoxRange
yourDealerBoxTitle
{{selectedDealer.dealerName}}{{selectedDealer.COMPANYNAM}}
{{selectedDealer.ADDRESS}} , {{selectedDealer.TOWN}} ({{selectedDealer.PROVINCE}})
dealerBoxTelephone {{selectedDealer.TEL_1}}
dealerBoxDistance
{{dealer.COMPANYNAM}}
{{dealer.ADDRESS}},
{{dealer.TOWN}} ({{dealer.PROVINCE}})
dealerBoxTelephone {{dealer.TEL_1}}
dealerBoxDistance
Udvid garantien, og få en serviceplan for din bil!
Undersøg vores tilbehør, der er designet til din bil
Ønsker du eksklusive tilbud, serviceydelser og skræddersyet information om din bil?
Vi venter på dig: Opret en profil på myAlfaRomeo!
{{dealer.COMPANYNAM}}
{{dealer.ADDRESS}}, {{dealer.TOWN}} ({{dealer.PROVINCE}})
dealerBoxTelephone {{dealer.TEL_1}}
{{dealer.ADDRESS}},
{{dealer.TOWN}} ({{dealer.PROVINCE}})
dealerBoxTelephone {{dealer.TEL_1}}
dealerBoxDistance
yourDealerBoxTitle
{{selectedDealer.dealerName}}{{selectedDealer.COMPANYNAM}}
{{selectedDealer.ADDRESS}}, {{selectedDealer.TOWN}} ({{selectedDealer.PROVINCE}})
dealerBoxTelephone {{selectedDealer.TEL_1}}
dealerBoxDistance
{{dealer.COMPANYNAM}}
{{dealer.ADDRESS}},
{{dealer.TOWN}} ({{dealer.PROVINCE}})
dealerBoxTelephone {{dealer.TEL_1}}
dealerBoxDistance
VIN finder du på reg.attest, i garantihæftet og på forruden og også på B-stolpen.
Forbliv forbundet når du kører og hold kontakten med din bil, selv fra fjernbestilling takket være My Alfa Connect mobil app for smartphones og smartwatches. Alfa Connect Services betyder mere sikkerhed, opdateret information omkring status på din Alfa Romeo, en smart navigationsoplevelse, fjernbetjening (betjen dørlås og lygter), en altid opdateret dataforbindelse, advarsler og support i tilfælde af tyveri.
Alfa Connect Services er tilgængelig i den nye Giulia og Stelvio, hvor Alfa Connect Boksen er installeret og foraktiveret.
SOS / HELP-opkald: i tilfælde af en nødsituation kan du foretage et manuelt opkald indefra køretøjet via en kontakt, radio eller via mobilappen My Uconnect til alarmcentret eller nationale beredskabstjenester (24 timer i døgnet) . Bilopkald lokaliseres automatisk af Uconnect Box. Det automatiske SOS / HELP-opkald er et automatisk genereret opkald, der opretter forbindelse under visse kollisionsforhold.
Vejhjælpsassistance: Hvis du har brug for vejhjælp, kan du manuelt oprette et taleopkald via infotainment-systemet eller mobilappen (My Uconnect) og tale direkte med en operatør. Køretøjets placering og VIN leveres automatisk. Under visse forhold, som f.eks. Fejl i drivsystemet, brændstoftilførelse eller bremsesystemet, opretter køretøjet automatisk et taleopkald mellem køretøjets passagerer og vejassistance, der angiver køretøjets placering og VIN.
Fjernbetjente funktioner: du kan interagere med din Alfa Romeo uden engang at være tæt på den. Lås og lås op for døre og aktiver lysene gennem din smartphone eller smartwatch.
Find dit køretøj: At finde din bil på en overfyldt parkeringsplads er ikke længere noget problem. Visualiser dit køretøjs placering på din smartphone, smartwatch og på hjemmesiden. Du kan se afstanden mellem dig og din bil og endda få rutevejledning.
My Remote inkluderer også At-Home Digital Assistant*, Drive Alerts* og Eco-Score*.
Køretøjsdata: Find nemt oplysninger på din bil. Denne pakke holder dig opdateret med dit køretøjs tilstand i realtid, som brændstofsniveau, dæktryk, kørte kilometer og oliestand. Log ind på My Alfa Connect appen og hjemmeside, her finder du dit køretøjs opdaterede data, senest opdateret fra sidste køretur. Få et komplet tjek af din bil i realtid for maksimal køresikkerhed.
My Car inkluderer også Vehicle Health Alert* og In-Vehicle Notifications*.
Send & GO*: en advanceret navigationoplevelse der giver dig mulighed for at søge efter destinationer på din smartphone og sende det til køretøjets navigationssystem via My Alfa Connect app, takket være Send & GO funktionen. At nå til den ønskede destination har aldrig været nemmere, uden forstyrrelser fra din bil til din smartphone.
My Navigation inkluderer også POI Søgning*, Live Weather/Live Traffic/Live Speedcams*, Last Mile Navigation* og Parking Finder /Fuel Finder for smart navigation.
Tyverialarm Notifikationer: Hvis køretøjet registerer et tyveriforsøg, såsom uautoriseret bugsering af køretøjet, vil du modtage en advarsel. Også ved brud på køretøjet. Dette omfatter også brud på køretøjer, der er udstyret med tyverialarm, såsom frakobling af batteri og ved registrering af bevægelse.
Biltyveriassistance: Denne service yder assistance i tilfælde af tyveri. Du kan ringe til vores kontakt Center for at anmode om hjælp, direkte ved at trykke på “Opkald” -knappen på My Alfa Connect-appen, og når tyveriet er bekræftet med en politirapport, vil sikkerhedsfunktioner inklusiv sporing af køretøjet blive aktiveret.
Fordelene ved Mopar® Connect slutter ikke med de proprietære tjenester, der er tilgængelige fra Uconnect ™ LIVE-mobilappen og på hjemmesiden. Takket være din bils telematikdata kan du bidrage til den konstante forbedring af Mopar® Connect-oplevelsen og nyde de eksklusive fordele designet i samarbejde med førende virksomheder i deres markedssektor.
Forsikringsfordele
Mopar® Connect er en telematisk boks, der kan kombineres med de nyeste bil-politikker med Pay-As-You-Drive og Pay-How-You-Drive med kampagner dedikeret til tilsluttede kunder: spørg din forhandler for mere information eller tal med din forsikringsselskab til at drage fordel af eventuelle rabatter på RC Auto-politikken!
Nogle tjenester vil gradvist være tilgængelige i løbet af 2021.
De fleste Alfa Connect Services pakker er allerede inkluderet i bilens pris i en periode fra 3 til 5 år, afhængig af pakken. My Assistant er allerede aktiv, hvorimod Car, My Remote og My Navigation-pakkerne kun skal aktiveres.
Nogle Alfa Connect Services pakker er tilgængelige mod et gebyr med variable abonnementsperioder, som for My Wi-Fi og My Theft Assistance. Gratis prøveperioder er tilgængelige på udvalgte køretøjer. Spørg venligst din forhandler!
Privatlivspolitikken beskriver håndteringen af de personoplysninger, der i overensstemmelse med gældende lov indsamles af FCA Italy S.p.A. (”Selskabet”) via denne hjemmeside.
PERSONOPLYSNINGER, DER INDSAMLES
Følgende personoplysninger kan blive indsamlet:
FORMÅL MED OG PROCEDURE FOR BEHANDLING.
De indsamlede personoplysninger kan blive behandlet med følgende formål:
Personoplysningerne kan blive behandlet i fysisk form, ved brug af automatiserede eller elektroniske midler, herunder brev eller e-mail, telefon (f.eks. automatiserede telefonopkald, SMS, MMS), fax og/eller ved brug af ethvert andet middel (f.eks. hjemmesider, mobil apps).
MODTAGERE AF PERSONOPLYSNINGERNE
Personoplysningerne vil blive behandlet af individer og/eller juridiske personer, der handler på vegne af Selskabet og i henhold til særlige kontraktmæssige forpligtelser, baseret i EU medlemslande eller i lande uden for EU.
Personoplysningerne kan blive videregivet til tredjemand med det formål at overholde lovkrav, udføre ordrer udstedt af offentlige myndigheder eller for at håndhæve Selskabets rettigheder overfor en domstol.
OVERFØRSEL AF PERSONOPLYSNINGER TIL LANDE UDEN FOR EØS
Selskabet er i henhold til sine kontraktmæssige forpligtelser berettiget til at overføre Personoplysningerne til lande uden for det Europæiske Økonomiske Samarbejdsområde (EØS), herunder opbevare Personoplysningerne i databaser, der håndteres af juridiske personer på Selskabets vegne. Håndtering af databaserne og behandling af Personoplysningerne sker udelukkende i henhold til formålet for databehandlingen og udføres i overensstemmelse med gældende databeskyttelseslovgivning.
I tilfælde af, at Personoplysningerne overføres til et land uden for EØS, vil Selskabet gennemføre enhver nødvendig kontraktmæssig foranstaltning for at sikre den nødvendige beskyttelse af Personoplysningerne, herunder bl.a. ved brug af aftaler, der er baseret på de standard kontrakts klausuler, der er udarbejdet af EU Kommissionen til brug ved overførsel af persondata til lande uden for EØS.
LINK TIL TREDJEMANDS HJEMMESIDER
Ansvaret for tredjemands hjemmesider, hvortil der linkes fra denne hjemmeside, pålægges tredjemand.
Selskabet fralægger sig ethvert ansvar for anmodninger om og/eller afgivelse af Personoplysninger til tredjemands hjemmesider.
DEN DATAANSVARLIGE OG DATABESKYTTELSESRÅDGIVERTEAMET
Den Dataansvarlige er FCA Italy S.p.A., Corso Giovanni Agnelli 200 – 10135 Torino, Italia. Databeskyttelsesrådgiveren kan kontaktes på e-mail: dpofca@stellantis.com
SLETNING AF DATA
De Personoplysninger, der behandles for at kunne tilbyde Ydelsen og Kundetilfredsheden, vil blive opbevaret af Selskabet så længe, som Selskabet finder det strengt nødvendigt for at kunne opfylde sådanne formål. Selskabet vil dog opbevare disse Personoplysninger så længe, som Selskabet anser det for nødvendigt for at kunne beskytte Selskabets interesser i forhold til muligt retskrav forbundet med levering af Ydelsen.
De Personoplysninger, der behandles til brug for Marketing og Profilering vil blive opbevaret af Selskabet fra det øjeblik, De giver samtykke til opbevaring og indtil dette samtykke tilbagekaldes. Straks efter, at samtykke er tilbagekaldt, vil Personoplysningerne ikke længere blive brugt til dette formål, selvom de stadig kan opbevares af Selskabet, særligt for så vidt det måtte være nødvendigt for at beskytte Selskabets interesser i forhold til muligt retskrav forbundet med denne behandling, medmindre den påtaleberettigede tilsynsmyndighed giver anden instruks herom.
De Personoplysninger, der behandles til brug for forbedring af brugeroplevelsen på hjemmesider, vil blive opbevaret så længe, som det fremgår af Selskabets Cookie Politik.
.
DE REGISTREREDE PERSONERS RETTIGHEDER
De registrerede personer har følgende rettigheder:
Hvis en registreret person ønsker at gøre brug af en af de ovenfor nævnte rettigheder, bedes man gå til https://privacyportal.fcagroup.com
ÆNDRINGER
Denne Privatlivspolitik træder i kraft den 03/06/2021.
Selskabet forbeholder sig ret til helt eller delvist at foretage ændringer i Privatlivspolitikken eller til at opdatere dennes indhold (f.eks. som konsekvens af ændringer i gældende lovgivning). Selskabet vil offentliggøre opdateringer på denne hjemmeside.